Forum Klanu WMP
FORUM KLANU MAKAO - World Makao Party
FAQ  ::  Szukaj  ::  Użytkownicy  ::  Grupy  ::  Galerie  ::  Rejestracja  ::  Profil  ::  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ::  Zaloguj


Struktura Klanu

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum Klanu WMP Strona Główna » REGULAMIN KLANU !! / Struktura Klanu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darkwolf_wmp
Prezydent Klanu WMP


Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 4345
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
Płeć: bestia

PostWysłany: Pią 20:45, 11 Cze 2010    Temat postu: Struktura Klanu

*** STRUKTURA KLANU ***

1. Rada Klanu
2. Założyciele Klanu
3. Lojalni Klanowicze
4. Zarząd Klanu
5. Klanowicz
6. Klanowicz na okresie próbnym
7. Klanowicz II kat.

1. Kodeks prawny obejmuje głównie moje prawa. Rada Klanu ma możliwość korekty. Musi być to jednak JEDNOGŁOŚNA dla zmiany przepisu. Znajomość regulaminu jest obowiązkowa.
Kodeks nie wprowadza ograniczeń, ale uściśla pewne znane już zasady albo pewne ulepszenia a nawet złagodzenia

1.OKRES PRÓBNY

1.1. Warunkiem przyjęcia do klanu jest chęć rozgrywania turniejów klanowych.
1.2. Jeśli nie pasuje ci pora rozgrywania klanówek to się nie zapisuj. Oszczędzisz nam cenny czas.
1.3. Brak limitu wiekowego.
1.4 Brak limitu rankingowego
1.5. Nie można należeć do innego klanu grającego w makao.
1.6. Istnieje możliwość posiadania innych nicków. Należy o tym jednak powiadomić w odpowiednim dziale w temacie "Skład Klanu"
1.7 Klanowicz ma obowiązek rejestracji na forum klanu.
1.7.1 Klanowicz ma obowiązek zajestrowania się pod nazwą xxx_wmp. Ułatwi to pracę adminom. Natomiast nicki typu: Kotuś pizdeczka:* nie są mile widziane. Utrudnia nam to pracę.
1.8. Okres próbny trwa miesiąc.
1.9 W okresie próbnym należy rozegrać 3 turnieje w miesiącu
1.10. Brak spełnienia powyższego powoduje że RADA KLANU w głosowaniu
zadecyduje o przyszłości danego osobnika z okresu próbnego. Albo przewodniczący Rady Klanu.
1.11. Jeśli ta osoba nie rozegra żadnego turnieju po 2 tygodniach okresu próbnego zostaje automatycznie wyrzucona z klanu bez głosowania rady klanu
1.12 Za jawne zbieranie kart oraz nabijanie ranku jest natychmiastowe wyrzucenie osobnika w okresie próbnym.
1.13 Wulgarne obrażanie innego klanowicza grozi tygodniem zawieszenia + przedłużeniem okresu próbnego do końca następnego miesiąca. Drugie takie wykroczenie grozi wyrzuceniem z klanu.
1.14 Klanowicz na okresie próbnym, jeśli chce grać na turniejach międzyklanowych oraz w rozgrywkach MLM powinien zapoznać się z regulaminem na stronach: [link widoczny dla zalogowanych] oraz [link widoczny dla zalogowanych] . Dokładne zasady definiowania nadmiernego dobierania to:

Załącznik A: O nadmiernym dobieraniu

A1) Ocenie podlega zarówno screen osoby poproszonej, jak i osoby proszącej - oceniane są oba screeny!
A2) Dozwolone jest posiadanie wyłącznie dwóch kart (zarówno funkcyjnych, jak i niefunkcyjnych). Posiadanie większej ilości kart możliwych do wyłożenia na stół jest karane.
A3) Wartość kary zależna jest od liczby posiadanych i możliwych do wyłożenia na stół kart. Mieści się ona w granicy od 60 do 90 punktów karnych. Niezależnie od ilości punktów, okres zakazu gry wynosi 5 dni.
A4.1) Jeżeli ilość posiadanych kart jest mniejsza od 10, a ilość kart możliwych do wyrzucenia wynosi 3, to wartość kary będzie wynosiła 50 punktów karnych.
A4.2) Jeżeli ilość posiadanych kart jest mniejsza od 10, a ilość kart możliwych do wyrzucenia jest większa od 3, to wartość kary będzie wynosiła 60 punktów karnych.
A4.3) Jeżeli ilość posiadanych kart jest równa bądź większa od 10, a ilość kart możliwych do wyrzucenia wynosi 3, to wartość kary będzie wynosiła 70 punktów karnych.
A4.4) Jeżeli ilość posiadanych kart jest równa bądź większa od 10, a ilość kart możliwych do wyrzucenia jest większa od 3, to wartość kary będzie wynosiła 80 punktów karnych.
A4.5) Jeżeli ilość posiadanych kart jest równa bądź większa od 20, a ilość kart możliwych do wyrzucenia jest większa od 3, to wartość kary będzie wynosiła 90 punktów karnych.
A5 W wyjątkowych przypadkach posiadanie 3 kart jest dopuszczalne. Jest to chociażby sytuacja, gdy przeciwnik posiada znaczną przewagę „czwórek”.


1.14.5 Jeśli rywal podejrzewa Cię o nadmierne dobieranie, ma prawo poprosić rywala o 1 screen w czasie całej partii słowem "screen"! (Przeciwnik może prosić o screen gdy ma więcej niż 4 karty).Wtedy dokonujesz następujących czynności:
a) Print Screen Arrow przycisk Prt Scr (miedzy insert i pause)
b) Wchodzimy do programu PAINT
c) Wklejamy do PAINT (Ctrl+V) i zapisujemy plik.
d) Wysyłamy na e-mail: TKM wieczorny [link widoczny dla zalogowanych] , TKM dzienny [link widoczny dla zalogowanych], MLM [link widoczny dla zalogowanych].

1.15. Klanowicz na okresie próbnym ma takie same prawa jak zwykły klanowicz, tylko obowiązują go surowsze kary. Patrz punkt 1.9, 1.11, 1.13., 1.14.
1.16. Turnieje klanowe rozgrywane są w pokoju worldmakaoparty
terminy turniejów :
turnieje klanowe : poniedziałek-czwartek 19:15
turniej TKM : poniedziałek-piątek 20:10 (8rund do 2 5 min): pokój: tkmmakao
turnieje TKM dzienne: poniedziałek-piątek 12:00 (8rund do 2 5 min) : pokój: tkmmakao
Turnieje Weekendowe WOT pokój: worldmakaoparty
21:45 piątek (7 rund 5 min do1)
20:00 sobota (7 rund 5min do2)
21:00 niedziela (7 rund 5min do3)
1.17 Wspomóż naszą drobną akcję charytatywn: http://www.worldmakaoparty.fora.pl/off-topic,17/pomoz-innym,2170.htm

2. KLANOWICZ
2.1 Klanowicz ma całkowity dostęp do forum klanowego. Jedynie nie ma prawo głosować w temacie RADA KLANU. Spamowanie jest nie mile widziane. Skutkuje
2.2 Klanowicz ma prawo do rozgrywania wszystkich rozgrywek klanowych oraz międzyklanowych. Oczywiście wtedy gdy nie jest zawieszony.
2.3 Klanowicz ma prawo zadawać pytania oraz problemy Radzie Klanu.
2.4 Klanowicz ma prawo pomagać moderatorom na forum. Proponować zmiany oraz innowacji na forum oraz w klanie.
2.5 Ma prawo do własnego zdania bez urągania klanowiczom słowami obraźliwymi.
2.6 Ma prawo do wstąpienia do Rady Klanu lub Zarządu Klanu. Otrzymania po roku pobytu w klanie Numerka Lojalności.
2.7 Ma prawo do reprezentowania klanu w meczach międzyklanowych na podstawie zaproszenia do gry przez selekcjonera danej kadry.
2.8 Klanowicz ma prawo zapraszać innych graczy do klanu. Każdy dodatkowa osoba w klanie z pewnością będzie miała wpływ na rozwój klanu. Albo przynajmniej zaznaczy swoją obecnością.
2.9 Klanowicz ma prawo rozmawiać ze współklanowiczami na gg. Ma możliwość spotykania się z nimi również na zlotach klanowych.
2.10 Klanowicz ma prawo zablokować współklanowicza tylko w przypadku nieustannego obrażania jego osoby przez współklanowicza.
2.11 Klanowicz ma prawo grania na turniejach prywatnych oraz pokojach na nicku klanowym.
2.12 Klanowicz ma prawo zawiesić się w klanie na okres nieokreślony. To znaczy ma prawo wziąć urlop na granie w klanie.
2.13 Nick klanowicza pozostaje jego własną własnością. Nie powinien jej jednak przekazywać innym osobom by nie dochodziło do nieporozumień. (Ma prawo grać na nicku klanowym po odejściu z klanu – powinien jednak zaznaczyć że jest byłym klanowiczem).
2.14 W przypadku pokojowego odejścia z klanu nie z powodów dyscyplinarnych. Były klanowicz ma możliwość utrzymania swojego logina na forum.
2.15 Klanowicz ma prawo reprezentować klan na grach bez względu na wyniki. Klanowiczem WMP nie jest się za osiągnięcia, ale za chęć do gry.
2.16 Klanowicz ma obowiązek rozegrania przynajmniej 3turniejów w miesiącu. Inaczej trafi na listę Klanowiczów II kategorii.
2.17 Grania zgodnie z duchem fair play. Bez zbierania.
2.18 Uczestniczenia na MŚ WMP. Wszyscy klanowicze biorą w nich automatycznie udział.
2.19 Traktowania klanowiczów z szacunkiem. Najważniejszym powodem szanowania drugiej osobie w klanie jest to, że jest z nami. Klanowicze nie powinni się czuć wyobcowani w klanie.
2.20 Przede wszystkim szacunek należy się rodzicom klanowiczów. Jawne ich obrażanie przyniesie poważne konsekwencje. Nie cierpię gówniarzy, którzy nie potrafią uszanować świętość.
2.21 Uczestniczenia w turniejach międzyklanowych
2.22 Uczestniczenia w meczach międzyklanowych na życzenie selekcjonera.
2.23 Klanowicz ma obowiązek zapoznać się z treścią kodeksu prawnego klanu WMP.
2.24Klanowicz ma zakaz dawania krawatów (czarna lista na kurniku) współklanowiczom. Bez względu na sytuację. W sytuacji gry nie fair lub zachowania proszę kierować skargi rady klanu.
2.25 KARY dla klanowicza
2.25.1 Nierozegranie 3 turniejóww klanie jest jednoznaczne z obniżeniem rangi klanowicza. Staje się klanowiczem II kategorii.
2.25.2 Pierwszy przypadek obrażania na forum jest równoznaczny z przyznaniem jednego ostrzeżenia na forum klanu.
2.25.2.1 3 ostrzeżenia są równoznaczne z banem na forum na okres 1 tygodnia.
2.25.2.2 6 ostrzeżeń to już ban miesięczny.
13.2.2.3 9 ostrzeżeń to już wyrzucenie z klanu.
2.25.3 Obrażanie i ubliżanie na turniejach klanowych, w pucharach lub na gg.
2.25.3.1 1 przypadek obrażania to kończy się oficjalnym ostrzeżeniem.
2.25.3.2 2 przypadek obrażania kończy się tygodniowym banem.
2.25.3.3 3 ostrzeżeń to już ban miesięczny.
2.25.3.4 5 ostrzeżeń to już wyrzucenie z klanu.

2.25.4 Gra nieregulaminowa, czyli zbieranie

2.25.4.1 1 przypadek zbierania – tydzień zawieszenia
2.25.4.2 2 przypadek zbierania – miesiąc zawieszenia
2.25.4.3 3 przypadek zbierania – wyrzucenie z klanu.

2.25.5 Kary dotyczące gry na turniejach TKM

2.25.5.1 Długość kary oraz ilość punktów karnych na TKM jest równoważna z długością zawieszenia w klanie oraz z ilością punktów ujemnych w rankingu WMP.
2.25.5.2. Każde kolejne wykroczenie jest doliczane jest do poprzedniego wykroczenia, czyli zawieszenia. W ten sposób kolejne zawieszenie orz pkt karne są sumą poprzedniego oraz aktualnego zawieszenia.
2.25.5.3 Zbieranie na tkm (kara 80 pkt) jest równoznaczne z tygodniem zawieszenia w klanie. W przypadku klanowiczów na okresie próbnym jest to równoznaczne z wyrzuceniem z klanu.
2.25.5.4 Drugi przypadek zbieranie na TKM jest równoznaczne z miesięcznym zawieszeniem w klanie.
2.25.5.5 Trzeci przypadek zbierania na TKM jest równoznaczny z wyrzuceniem z klanu.
2.25.5.6 W przypadku gdy w miesiącu Kllanowicz był ukarany banem na TKM klan został zawieszony na tydzień za przekroczenie 200 pkt. Jego kara zostanie powtórzona z dniem zawieszenia klanu. Natomiast jeśli jest w trakcie zawieszenia zostanie mu automatycznie przedłużona o okres jaki otrzymał na forum TKM. Nie będzie natomiast miał znów odejmowanych punktów.


2.25.6 W przypadku nie usunięcia krawatu klanowicz zostaje ukarany zakazem gry na klanówkach, w reprezentacji oraz rozgrywkach pucharowych.


3 KLANOWICZ II KATEGORII


Klanowicze II kategorii są to klanowicze, którzy w przeciągu miesiąca nie spełnili swoich obowiązków względem klanu. Nie rozegrali nawet żałośnie niskiej liczby turniejów czyli 3. Trafiają na tak zwaną „czarną listę” tak, aby ich kolejny miesiąc zadecydował czy zostają w klanie czy nie.

3.1 Zakaz gry na sparingach. Tylko w wyjątkowych sytuacjach jak brak pełnego składu.
3.2 Zakaz gry na NKK. W wyjątkowych sytuacjach może reprezentować klan za zgodą kapitana NKK.
3.3 Jeśli klanowicz II kategorii nie rozegra w ciągu kolejnego miesiąca co najmniej 3 turniejów klanowych. Jest zagrożony odejściem z klanu.
3.4 Klanowicze II kategorii są surowo karani za przewinienia. Mają taki sam wymiar kary jak klanowicze na okresie próbnym.

4 LOJALNY KLANOWICZ

Klanowicze lojalni otrzymują swój własny numerek lojalności na podstawie ich działalności w klanie. Każdy klanowicz ma prawo ubiegać się po numerek lojalności po roku pobytu w klanie. Należy w tym czasie być Klanowiczem aktywnym. Jeśli w trakcie tego roku był na liście Klanowiczów II kategorii to przedłuża się jego okres oczekiwania o miesiąc. Klanowicz otrzymuje numerek lojalności za zgodą większości Rady Klanu.
4. 1 Klanowicze lojalni mogą być usunięci tylko w przypadku jednogłośnej decyzji Rady Klanu. Identyczne prawa ochrony mają założyciele klanu.
4.2 Odejście do innego klanu od dnia wprowadzenia całego regulaminu automatycznie odbiera numerek lojalności. Jego powrót będzie zależny od jednogłośnej zgody Rady Klanu. Odzyskanie numerka lojalności po powrocie do klanu (przy odejściu do innego klanu) jest możliwe dopiero po okresie 5 lat. Przy jednogłośnej decyzji rady klanu.
4.3 W przypadku otrzymania kar grupa lojalnych stoi na tych samych prawach jak zwyczajni klanowicze. Aczkolwiek Klanowicz lojalny oraz założyciel klanu nie może być Kilanowiczem II kategorii.
4.4 Klanowicz lojalny nie może być nigdy Klanowiczem II kategorii równocześnie.

5. ZAŁOŻYCIELE KLANU

Twórcami klanu: szycha_wmp, damian_wmp, artism_wmp.


6. ZARZĄD KLANU

Zarząd klanu jest to jednostka władzy wykonawczej. Ich zadaniem jest wykonywanie obowiązków związanych z ich działalnością oraz ich częścią działu w klanie. Nie wprowadzają nowych w regulaminie. Muszą przestrzegać regulaminów, które narzuca im RADA KLANU lub szef klanu. Szef klanu ma prawo czasami ingerować w ich działalność. Ważna jednak jest ich suwerenność, aby mogli w spokoju i sumiennie wykonywać obowiązki. Są oni wybierani na poszczególnie stanowiska przez szefa klanu lub radę klanu. Każdy ma prawo wstąpić do zarządu klanu. Nie licząc klanowiczów II kategorii. Skład Zarządu Klanu można znaleźć na forum http://www.worldmakaoparty.fora.pl/zarzad-klanu,349/lista-funkcji-w-klanie-zarzadcy,6518.html

6.1 Opiekun & Moderator TKM, TKD, TKK, TKCH, TKR
6.1.1 Wpisywanie wyników na forum. Robienie statystyk.
6.1.2 Zajmuje się zapraszaniem klanowiczów na turnieje TKM.
6.1.3 Pilnowanie poprawnego zachowania klanowiczów oraz poprawnej gry.
6.1.4 Pilnowanie czy na turnieju nie zapisuje się fałszywy klanowicz.
6.1.5 Odpowiadanie na ich pytanie. Pomaganie w znalezieniu obserwatora. W przypadku TKM pomaganie przy robieniu screena. Wspieranie.

6.2 Kapitanowie NKK w domino, makao, oraz chińczyka

6.2.1 Wybiera skład na rozgrywki km w domino. Zapisuje go na forum. Informuje na gg.
6.2.2 Pilnuje by wszyscy zapisali się na turniej km w domino.
6.2.3 Pilnuje porządku, zachowania klanowiczów na turnieju i gry fair-play.
6.2.4 Zapisuje wyniki na forum. Co miesiąc tworzy podsumowanie miesiąca.
6.2.5 Pilnowanie by klanowicze NIE zaznaczali ucieczek.

6.3 Selekcjoner Kadry A

6.3.1 Wybieranie składu i organizowanie sparu. Pilnowanie przebiegu sparingu. Zapisywanie składu i terminu na forum oraz zawiadomienie na gg.
6.3.2 Wpisywanie wyniku na forum

6.4 menedżer reprezentacji WMP

6.4.1 Ustalanie sparów w zastępstwie selekcjonera kadry A.
6.4.2 Ustalenie składu tylko po konsultacji z selekcjonerem kadry A.
6.4.3 Pilnowanie porządku w czasie sparu.
6.4.4 Wpisywanie wyniki sparu.

6.5 Selekcjoner kadry MLM-B.

6.5.1 Wybieranie składu i organizowanie meczu w poszczególnych kolejkach. Zapisywanie go na forum. Pilnowanie by przestrzegano ograniczenia regulaminowe w składzie klanu na mecz.
6.5.2 Pilnowanie porządku, uczciwe gry oraz zachowania na meczu mlm-b.
6.5.3 Wpisywanie wyników na forum.
6.5.4 Poszukiwanie najlepszych w celu promowania ich do składu kadry mlm.
6.5.5 Asystent selekcjonera kadry MLM-B – pomaga w wybieraniu składu selekcjonerowi. Zastępowanie go na meczach.

6.6 Selekcjoner kadry MLM

6.6.1 Wybieranie składu i organizowanie meczu w poszczególnych kolejkach. Zapisywanie go na forum. Pilnowanie by przestrzegano ograniczenia regulaminowe w składzie klanu na mecz.
6.6.2 Pilnowanie porządku, uczciwe gry oraz zachowania na meczu mlm, pilnowanie przestrzegania regulaminu dotyczącego gry na prawidłowych Nickach klanowych.
6.6.3 Wpisywanie wyników na forum.

6.7 Opiekun klanówek.

6.7.1 Aktualizacja wyników na forum
6.7.2 Aktualizacja rankingu
6.7.3 Powiadomienie klanowiczów o zbliżającej się klanówce.
6.7.4 Zarządza również rozgrywkami Mastera Turniejów.

6.8 Opiekun rozgrywek klanowych.

6.8.1 Aktualizuje wyniki na forum
6.8.2 Ma obowiązek zawiadamiać klanowiczów 2 dni przed końcem terminu rundy o konieczności rozegrania gier.
6.8.3 Dodatkowym ale mniej ważnym zadaniem jest tworzenie tabeli oraz aktualizacja wyników.

6.9 Opiekun rankingu WMP. Oblicza i wpisuje na forum ranking WMP co 3 miesiące.

6.10 Selekcjoner MLK, MLD, MLCh

6.10.1 Ustala termin sparu lub meczu w rozgrywkach MLK.
6.10.2 Ustala skład na forum i wysyła powołania na gg.
6.10.3 Pilnuje porządku w czasie meczu.
6.10.4 Wpisuje wyniki na forum.

6.11 Szefowie Działu KOŚCI, DOMINO, CHIŃCZYKA

Najważniejszy dział gier w klanie po makao. Szefa działu w kości ma następujące obowiązki.

6.11.1 Zarządzanie rozgrywkami ligowymi.
6.11.2 Zarządzanie rozgrywkami pucharowymi .
6.11.3 W zależności od działu, zarządzanie rozgrywkami The Best Cup, Mastera.
6.11.4 Organizacja turniejów klanowych.

7. Rada Klanu

Geneza Rady klanu pochodzi od ówczesnego szefa klanu dark_wolf_wmp. Postanowił o tym by o klanie decydowała „starszyzna” klanu składająca się z najbardziej lojalnych graczy, najbardziej aktywnych czy najbardziej szanowanych w klanie. Sam zrezygnował z pozycji szefa klanu. Od czerwca 2011 najwyższą władzą jest rada klanu. Wszyscy oni mają poważny wkład w istnienie tego klanu. Ich decyzje mają pomóc w pilnowanie porządku w klanie. Przestrzeganie regulaminu. Nagradzania klanowiczów jak i karania za łamanie regulaminu. Jako jedyna jednostka w klanie ma prawo na wladzę ustawodawczą. To znaczy mają prawa tworzyć nowe ustawy, czyli nowe punkty regulaminu w kodeksie klanu.

7.1 Skład Rady Klanu WMP. Rada Klanu składa się z 10 klanowiczów.

1. dark_wolf_wmp (przewodniczący)
2. maalaa_wmp
3. wklesly15_wmp
[color=red]4. gorzka_wmp
5. artystka_wmp/color]

7.2 Przewodniczący mają za zadanie zwoływanie obrad, zachęcania do większej aktywności innych członków Rady oraz robienia sprawozdań ze spotkań.
7.3 Decyzje podejmowane są na podstawie głosowania Rady Klanu w ankiecie założonej w temacie Rada Klanu.
7.3.1 Każdy członek Rady Klanu ma prawo rozpocząć posiedzenie Rady Klanu. To znaczy wprowadzić ankietę na forum. Naprzykład w przypadku chęci wprowadzenia poprawek w regulaminie.
7.4 Na prośbę klanowicza członek Rady Klanu wystawia ankietę dotyczącą sprawy ważnej wagi klanowej.
7.5 Decyzje powinny być jak najbardziej obiektywne. Nie powinno się wpłynać na decyzje członków rady klanu. Nie mają do tego prawa klanowicze, szef klanu, czy inni członkowie rady klanu.
7.6 O wyniku głosowania decyduje większa ilość głosów w ankiecie.
7.7 Posiedzenia Rady Klanu (konferencja na gg, skype, inne) zwołuje przewodniczący Rady Klanu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez darkwolf_wmp dnia Czw 8:09, 08 Gru 2011, w całości zmieniany 13 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum Klanu WMP Strona Główna » REGULAMIN KLANU !! / Struktura Klanu Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
  ::  
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group   ::   template subEarth by Kisioł. Programosy   ::  
Regulamin